pátek 3. června 2011

3... 2... 1... Začínáme :)

... tedy už zase...

(Měla jsem už jeden blog, ale bohužel tam mi začala psát jedna nejmenovaná osoba dost strašné komentáře a psaní blogu mi prostě znechutila...)

... takžéééé tak nějak zase velká změna v mém životě si žádá i změnu tady... na blogu... pořád ještě nejsem spokojená se vzhledem, takže si s ním asi budu ještě chvíli hrát... ale líbí se mi ty světlé tóny... tak nějak mě nabíjí energií... lepší než ošklivé pochmurné tmavé barvy, i když většina mi řekne, že se to v těch tmavých barvách líp čte a hlavně se na to líp kouká, ale prostě mě se to líbí takhle...:)

... čekááám... pořád čekám, až mi naskladní ve skladech mého budoucího nového miláčka Nikon D5100, takže až to bude, tak sem budu dávat i moje fotky, pokud tedy budou ze začátku vůbec koukatelné...:) Musím se s tím mým foťáčkem nejdříve seznámit...

... a samozřejmě tu asi bude pár článků s mými postřehy, nebo i zážitky, vzpomínky... asi prostě všehochuť... někdy prostě budu psát ... JEN TAK... :)

1 komentář:

Barbora řekl(a)...

Tak ať ti to blogování vydrží a nikdo to už neznechucuje :-)