sobota 18. června 2011

Praha

15. 6. 2011 jsem jela se svojí sestřičkou do Prahy. Ona jela na zkoušku do školy a já jsem prostě jen tak jela na výlet... :D i když výlet taky za všechy prachy...:D Ještě mě pořád bolel zadek od toho očkování proti alergii, takže cesta v autobuse byla doopravdy dost vtipná... už po 10-ti minutách jsem nevěděla, jak si mám sednout...:D

V Pze jsme si daly snídani v KFC, pak jsem 2 hodiny čekala na fakultě, až dopíší zkouškovou písemku a pak se razilo do města... dali jsme si obídek v čínské restauraci, pak jahodové frappucino ve Starbucksu... měla jsem teda děsně velkou chuť na tu jejich hokou čokoládu, ale radši jsem tu alergii nechtěla pokoušet... ale jahodový frappucino je teda taky špičkový...:)

Jelikož pořád nemám foťák, tak jsem fotila nakonec foťáčkem, který mi půjčila kolegyně z práce... ale na to, že je to jen takový malý foťáček, tak fotky jsou celkem dobrý...:) lepší než nic...:)



2 komentáře:

ája řekl(a)...

tééda, ani jsem nevěděla, že mě čteš, až mi tě "vyplivly" statistiky! že se taky neozveš, člověče? ;o)
máš to tu pěkný a koukám, že jako správná blogerína chodíš ke Stárbaksum, já zatím úspěšně vzdoruju, ještě by se mi tam zalíbilo a utrácela bych majlant! :D

Tula řekl(a)...

:) no to víš... jsem tajná čtenářka tvýho blogu... :) to vš jsem zvědavá, jak se ti tam daří... a baví mě číst, co kdo dělá...:)

Jinak to tu ještě musím rozjet... ale čekám na ten novej foťák... teď mám stagnující období...:D
ale až se rozjedu... to to bude lítat... jeden článek za druhým...:D