neděle 5. června 2011

Víkend :)

Pro mě začínal tenhle víkend už ve čtvrtek, protože jsem měla dovolenou, kterou si musím do konce školního rokuješě vybrat... :) (a ještě pár dní mi zbývá, takže se budu hezky flákat:))

Ve čtvrtek jsem měla fakt jen válecí den, protože jsem v posledních dnech spala pěkně špatně a hlavně málo.. njn, nervy...:( ale snad už zase bude líp... takžeee jsem jen ležela, koukala na filmy a otáčela se, abych nebyla placatá...:D

V pátek jsme jeli na Kateřinu... šli jsme s Luckou a taťkou popřát babičce k narozeninám a zrovna tam mělo zbytek příbuzenstva oslavu - grilovačku, tak jsme tam chvíli zůstali... ale už jsem se těšila, až budu zpátky u nás v mém vlastně druhém domově... čekala nás totiž taky opékání špízů... miluju, když si můžu na zahradu vylézt jen tak v montérkách s laclem a sedět u ohně a povídat si s našima a se ségruškou... 

V sobotu jsme připravili věci na další víkend, kdy pořádáme hasičské závody a máme to tam s Luckou na povel...:) takže všechno sbalit a připravit a seřadit a všechno okolo... a pak mě čekalo obnovení lavičky... takže bruskou obrousit a zbavit starého nátěru a pak jí zase znovu natřít na krásnou zelenou...:) a opět jsem byla skoro celý den v mých oblíbených montérkách s laclem... asi v nich budu chodit všude..:D je to prostě nejpohodlnější a nemusím se koukat na to, jestli se někde umažu a nebo ne...:)

Odpoledne jsme se pak jeli podívat na Loukyádu do Louky u Litvínova, kde byly soutěže pro dospělé, 2 stánky s občerstvením (rodina, která stánek vlastnila, tak byli fakt úžasní... pomalý, neuměli počítat a mluvili s plnou pusou... fakt tahouni nových zákazníků...), živá hudba a docela dost lidí, kteří byli postupem času opilejší a opilejší... sice mě to tam moc nebavilo, ale kvůli mamce a M. jsem ta vydržela až do skorokonce na ohňostroj a pak jsme šly pěšky domů... překvapivě bylo teplo... už je to prostě léto...:)

... a neděle: ráno zkouška Zastaveníčka a pak nakupování cen a odměn na hasičskou soutěž... a pak jsem zase odpadla...

Už asi 3 měsíce se mi objevuje nějaká alergie... nejvíc jsem to měla minulý týden v pátek, kdy jsem byla osypaná úúúplně celá a myslela jsem si, že to mám z čokolády... což bylo teda hrozný zjištění, protože já jsem závislačka na čokoládě... mohla bych jí jíst klidně místo chleba... ale včera opět se objevily pupínky a čokoládu a ani nic s kakaem jsem nejedla, tak fakt netuším... nejhorší je, že i kromě toho, že to hrozně vypadá, tak že to svědí jako blázen a hlavně pak to v určitým stádiu ztvrne a mám nateklý boule na rukou a hlavně mě z toho bolí celá ruka...:( a jako bonus po prášcích na alergii jsem utahaná jako kotě a pořád bych jen spala...:( asi budu muset zajít doopravdy k doktorovi...:( nemám ráda doktory...:(

No... kdybych měla foťák, tak bych Vám sem dala fotky z Loukyády, pak fotky mě v montérkách, krásný západ slunce, který byl na Kateřině... a spousty dalších a dalších fotek... ale jelikož nový foťáček stále není a v tom starém foťáku mi baterky vydrží už jen na 2 fotky a pak už stávkuje a já nejsem schopná koupit nové baterky, tak nebude fotka žádná...:D  ... a to je vše...:D

Žádné komentáře: