pátek 15. července 2011

Na pár dní pražandou

... aneb chůva v akci...:)

Moje kolegyňka z práce dělá trenérské kurzy a jelikož chtěla mít svojí dcerku u sebe, ale nešlo to pořád, tak jsem se dobrovolně ujala role chůvy...:)

Eliška je 3-letá malá princezna, která je strašně moc fajn a je dost vybíravá na lidi... ale já měla to štěstí, že jsem jí padla do oka...:) takže jsme toho strašně moc spolu podnikly a nepotřebovaly jsme maminku...:)


Do Phy jsme jely v neděli v jednu, ubytovaly se (kousek od Strahova), pak jsme jely na návštěvu k jedněm známým a pak do IKEY a nakoupit nějaké jídlo.

Druhý den jsme šly s P. do posilky, kde jsme řádily a pak jsme šly odpoledne po obídku spinkat a pak do kina na Zličín na Kung Fu Pandu 2 (recence tady). V kině nás bylo 7 a řeknu Vám, že mě se ta pohádka moc nelíbila... moc mě nenadchla ani jednička a tohle je teda dle mého názoru ještě horší...

Další den, v úterý jsme se s Eliškou sbalily a udělaly si cestovatelský výlet do ZOO... nejdříve asi 45 minut tramvají, pak jednu zastávku metrem a pak autobusem k zoo... a v ZOO to bylo prima... počasí nám vyšlo krásné, zvířátka byla venku, i když kolem poledne už byla zalezlá... Eliška statečně ťapala, ale pak už bylo vidět, že byla dost utahaná, tak jsme jely zase domu...:)






Večer jsme se pak šly všechny 3 projít po Pze, na Petřín a pak i do Zrcadlového bludiště.


Ve středu jsme šly s E. zase do posilky a pak odpoledne spát a pak na dlouhou procházku až k Pražskému hradu, kde nás pak chytl déšť a jen tak tak jsme zalizly do bytu, tak byla pěkně velká bouřka...


Ve čtvrtek jsme šli s Élou na hřiště a pak pěšky za P. ... pak už jen sbalit, vypakovat se a hurá do Aquapalace, kde jsme měli volný vstup kam jen jsme chtěly...:) a řeknu vám, že tady se mi moc líbilo... a jako že sauny moc nemusím, tak tady jsem si fakt libovala... byla to fakt paráda... a měla jsem celý jeden venkovní bazén pro sebe... :) hned bych tam jela zase...:)

Pak už jen do "Mekáče" na "číze" a hurá domu... a konečně zase spát ve své postýlce...:)

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

I pro mě byla Kungfu panda zklamáním :( a Prahu miluju, ještě že jí mám 30 minut od domova, mohla bych tam být pořád :)

Barbora řekl(a)...

Nejlepší je stejně Harry Potter :-) :-) :-)

Tula řekl(a)...

4Mirabelle: mě se teda oc nelíbila ani jednička, ale ta 2 byla fakt otřes... až na pár hlášek to byla nuda...

4Barča: Tak to je úúúplně jasný... Harry vítězí skoro nad vším... :) a už jsi viděla tu 2. část tý sedmičky? My na něj jdeme s Luckou dneska do kina do Mostu od 17:30... necheš se přidat?