čtvrtek 11. srpna 2011

Babinec

Dneska jsem se zase po dlouhé době sešla s kolegyňkami z práce.. a fakt si musím přiznat, že se mi po nich strašně moc stýskalo... Prostě ty holčiny mám strašně moc ráda... a miluju ty naše akce, kdy se nehorázně najíme a prokecáme a prosmějeme se celý hodiny...:)



Mňamky všech druhů... prostě když akce, tak ve velkým stylu...:)


 V hlavní roli těhulka a pak prostě jen my...:DVypadám tam jako dement, ale jinou fotku nemám, no... tak jen aby bylo vidět, že jsem tam byla...:D


Tak trošku jsme vymyslely prostě kravinu a ani nevíte,jak jsme se pobavily a zasmály...:) Už vás někdy napadlo si změřit, jak moc dokážete otevřít pusu? :D Jinak mám proti holkám malinkatou papulku...:D


Výhled z balkonu... Byly strašně nádherný tmavý mraky...  a ten skákací panák mi připomněl moje dětství a pak jsme se bavily o dnešní generaci dětí, že to vůbec neznají... :(

2 komentáře:

Jindra P. řekl(a)...

Moc krásné fotky, jsi fakt šikula. :)

Tula řekl(a)...

Jůůů, se budu snad červenat...:)