čtvrtek 20. října 2011

Altenberg

Tak mě Honza vytáhl zase na jeden výlet.... a ne že bych se nějak bránila...:D Takže tentokrát se jelo do Německa do Altenbergu a jeho okolí... nejdříve jsme se šli podívat na vodopády a strávili jsme tam pěknou chvilku... já tu vodu prostě zbožňuju... a hlavně když jí můžu fotit tím mým foťáčkem...:) Takže tady je fotka vodopádů...:)


Pak jsme si to namířili do místních lázní, kde jsme se hezky ohřáli v (pro mě až) moc teplé vodě... takže když jsem vylezla a nebo jen přelézala do jiného bazénu, tak mi byla pěkná zima...:D ale to jsem pak zahnala v sauně...

Co říkáte společným saunám, když nesmíte mít plavky? Je vám to jedno a chodíte si nazí a rozvalujete se na lavičkách... nebo jste ti, co tam jdou, ale obmotají se osuškou a hlídají každičký pohyb, aby něco co nemá nevykouklo (to jsem já :D)? a nebo tam radši vůbec nelezete?

Jinak v té sauně to bylo mooooc příjemný... teploučko, hezké prostředí a dokonce jsme měli i štěstí, že jsme v pár saunách byli úúúplně sami...:) docela bych tam jela znovu...:)

No a to je zatím všechno... pak tedy ještě bya rozhledna Jeřabina, ale to bylo v jiný den a neměla jsem s sebou foťák...:(




Žádné komentáře: