neděle 8. ledna 2012

Restíky :)

Tak nějak jsem neměla náladu a ani moc čas sem dávat fotky z nějakých akcí, takžeeee... jdu to napravit...:


Velký projektový den:
Tenhle den jsem si fakt užila... i když jsem tam musela lítat jako blázen a všechno možný ředělávat a řešit, ale bylo to prostě prima... a hlavně jsem tam byla s těma mýma nejúžasnějšíma kolegyňkama:)

Jako výzdoba tam byly obrovské koule a tak jsme neodolaly a museli jsme se s nima vyfotit...:D a tady je pár fotek:








Čert a Mikuláš v práci:
 Děti z 9. tříd se převlékly do kostýmů a chodily po třídách.. já jsem se ještě s pár holkama taky převlíkla... a jelikož by mi nikdo toho anděla nesežral, tak jsem byla za čertíka... :) byla to sranda...:)






Zastaveníčkovská besídka:

Opět jsme se se Zastaveníčkem skvěle vyblbli... a kostýmy se nám povedly.... tak co mi říkáte? jsem dobrá Marfuša? :D




2 komentáře:

Barbora řekl(a)...

Fakt ti ten fotak moc pekne foti :-)

Tula řekl(a)...

:) díky..:) foťák je fakt šikovnej, to se musí nechat...:)