pátek 1. června 2012

Nestíhačkáááá

Je to teď nějaký zakletý s tím časem...:( mám strašnou chuť něco sem napsat, ale prostě na to není vůbec čas... se to teď tak nahromadilo, že nevím, kam bych měla dřív skočit...:(

Hlavně jeden projekt tak trošku nestíhám, teda spíš hodně než trochu, tak jsem zvědavá, jak to celý bude..:( a bojím se, že z toho bude průs...švih...

Asi si říkáte, co tedy dělám tady, a proč nepracuju, ale už to prostě nejde... už dělám jednu botu za druhou a už se na to nedokážu soustředit...:(

Já bych tak ráda udělala koláže z fotek... ještě jsem neměla čas sem dát fotky z Phy s kolegyňkama, ani pořádně fotky z pálení čarodějnic... nebo fotky z Lázeňský... prostě nestíhám...:( nejradši bych vzala foťák a šla někam pryč jen tak si něco cvaknout... ale na to není čas...:(

Mám pocit, že mi ten čas někdo krade.. a hlavně víkendy... zloději jedni... :D ak snad se mi podaří ty resty někdy dodělat... a když ne teď někdy, tak určitě o prázdniny... snad...:)

Žádné komentáře: