neděle 1. července 2012

Práááázdniny

Ano ano.. je to tady... mám prázdniny... a i když se mi v práci líbí a ta mje háďata jsou hodňoučká, tak už jsem na sobě cítila, že potřebuju odpočinek...:) a už je to tady... necelý 2 měsíce volna přede mnou... :)

A jak jsem se měla poslední dny? Vlastně bezvadně: ve škole jsme měli Piknikový den u přestěhovaného kostela v Mostě, kde to mám strašně moc ráda... pak nás čekal den, kdy jsme trošku poklízeli a pak se koukali na film... pak byl den vracení učebnic a dokoukávání filmů... ve čtvrtek nás čekalo Korporátní bubnování, kde se vyřádily nejen děti, ale i my učitelnice...:) a v pátek vysvědčení a hurá domů na prázky...:)

Prostě pohodička... a sobota už ve znamení odpočinku a relaxu na baráku na Kátě... grilovačka, napouštění bazénu, válení se v trávě... prostě volno, kdy nic nemusím...:)


Žádné komentáře: