pondělí 6. srpna 2012

Chjo...

... je léto, venku je krásně... svítí sluníčko... je tam prostě na koupání... a já ležím doma...:( Já moc často nemocná nebývám, ale teď si to doopravdy vybírám...:( už mě podruhé za měsíc bolí v krku...:( když to bylopoprvé, tak tobylo v celku v pohodě... a celkem rychle to přešlo... ale teď už mě to trápí týden a nic... žádná změna...  takže mě zítra čeká návštěva doktora...:(

Nesnáším doktory... jen když vím, že k nějakému musím, tak jsem normálně ve stresu... prý se tomu říká syndrom bílého pláště... a já ho mám fakt brutální...

Blbý preventivky můj nízký tlak dělají normálním, a tepová frekvence je jak kdybych zrovna uběhla maraton... na primitivní otázky odpovídám jako dement a i na základní věci, který bych Vám řekla, kdybyste mě vzbudili o půlnoci, tak na ně prostě najednou nevím odpověď... prostě pecka...

... a zítra ještě navíc má můj obvoďák dovolenou... to znamná, že ani nevím, kdo tam na mě bude čekat...

Jako vím, že vlastně jen jde o vypláznutí jazyka... ale prostě je to pro mě jak kdybych šla někam řečnit před stovky lidí...:(

... Jo, uvědomuju si, že to musí znít fakt směšně... ale prostě pro mě je to normálně stres...:( tak snad to aspoň enbude nic vážnýho... a hlavně ať už tam nemusím... prosím...

Žádné komentáře: