úterý 14. června 2011

Alergie

... to je fakt svině...

Nikdy jsem žádnou alergii moc neřešila... protože nějak nebyl důvod... to, že jsem trošku víc natekla, když mě bodnul komár, nebo včela, tak to prostě bylo nepříjemný a svědilo to jako prase... a když to nebylo koleno, nebo nějaký další kloub, že jsem jím nemohla hýbat, tak jsem to většinou ani nevnímala...

... ale v posledních pár měsících se mi postupně začaly objevovat červeobílé svědivé fleky a postupem času se začaly objevovat častěji a hlavně ve větším množství... a nakonec jsem jednou myslela, že se nedodýchnu... a  to už mi fakt přišlo jako doooost divný...

... to že na alergu mají volno až na podzim mě docela pobavilo, ale díky mé sestřičce jsem dneska dostala 3 megainjekce do zadku od mého obvoďáka... teď ležim v posteli, bolí mě půlka zadku...:) a chce semi děsně spát, ale nemůžu zabrat... takže jsem si řekla, že napíšu nějaký kraťoučký článeček... a že mě to třeba uspí... :)

Tak mi držte palce, ať se to po těch injekcích zlepší a ať to zabere...:) Jdu zkusit usnout... Pustím Harryho Pottera 3 a snad u toho usnu...:) Přeju krásnou dobrou noc...:)

Žádné komentáře: