pondělí 6. června 2011

Bouřka

... miluju bouřky... 

Většina lidí němá rada bouřky... někdo se bojí, někdo jen prostě nemá rád déšť... já si bouřku vyloženě užívám...:) mám ráda tu vůni vzduchu při bouřce... a hlavně po ní... všechno je jako by se vyměnilo, změnilo... jako by se zase začínalo od začátku... jako malý nový začátek... a já si pak říkám, že to třeba bude začátek i pro mě... zase by se na mě mohlo usmát trošku štěstíčka... 

Mám nějakou přemýšlivou... a myslím na všechny lidičky, kteří mě vždycky podrží ať se děje cokoliv... a ať mi je jakkoliv špatně a zle, tak se mě snaží rozesmát, utěšit, povzbudit... a něbo prostě jen mě vyslechnou... a nebo prostě jen stačí to, když přijdou a obejmou vás... jsem za ně strašně moc ráda a jsem ráda, že je všechny mám... a hlavně vím, že jim na mě záleží a že to není jen kamarádství, které je jen když by něco potřebovali... 

Znáte to heslo, že jedny zavřené dveře otevírají několik dalších? Tak nějak koukám, kde se mi ty další dveře tedy otevřely... ale zatím nic... ale třeba tahle bouřka bude právě ten nový začátek... začátek, který bude mít třeba šťastný konec... Můžu jen doufat... nebo spíš já budu doufat...! :)

Foto: deviantart.com

2 komentáře:

Barbora řekl(a)...

Doufat nestačí, musíš tomu věřit ;-)

Tula řekl(a)...

Tak joooo... já budu věřit... ;)