úterý 21. června 2011

Ohlédnutí za minulostí II.

Výběr foteček, které se mi prostě strašně moc líbí a nebo pro mě mají zvláštní význam... :)


 
▲ Kytičky z babiččiny zahrádky... ty jsem dokázala fotit pořád aa vždycky byla nějaká, která ještě nebyla zachycená mým foťákem... ale s babičkou vlastně umřela i zahrada... nějak bez ní ty kytičky nekvetou...:(

 ▲ Motýlkové... miluju je! Úžasnítvorečkově nejrůznějších barev a tvarů... 

 ▲ Příroda... pořád mě překvapuje, jak dokáže být rozmanitá...

 ▲ Tak tohle byl ten nejúžasnější hafan, nebo spíše hafanka na světě... Beska... nejrozmazlenější, nejroztomiješí a prostě byla naše... bez ní je ten barák prostě prázdný... a i po takový době na ní pořád vzpomínáme a pořád je pod gaučem její tenisák... a asi už vždycky bude... 

▲ Kytička, kterou jsem dostala k mým x - tým narozeninám od ségrušky, která je zároveň i mou velmi dobrou kamarádkou a i když si někdy lezeme na nervy, tak na ní nedám dopustit a jsem ráda, že mám vůbec tu čest být její sestrou... 

▲Kytička od mých nejbáječnějších rodičů... Sama za sebe můžu říct, že mám ty nejlepší rodiče, jaký může vůbec člověk mít... jsou mi velkou oporou, můžu s nimi mluvit o všem a hlavně je mi s nimi pořád děsně prima...:) a už se těším na další společnou dovolenou...:)

▲Čokoláda... moje největší závislost... tak to bych Vám řekla ještě před 3 měsíci, než jsem zjistila, že jsem na ní asi alergická... i když teda pořád doufám, že se ukáže, že to nemám vůbec z čokolády a já to budu moct oslavit obří čokoládou Trioládou od Milky, což je ta nejlepší čokoláda...! Mňam!

▲ Jen opravdu malinkato drobností a zbytečností z mého pokoje, ale bez nich by to prostě už nebyl můj pokoj... obří plyšáci, přáníčka, krabice na všechny zbytečnosti... a hlavně moje obří síť nad postelí, kde mám všechny oblíbené fotky a pohledy a přáníčka... prostě vše a o všech lidech, co patří do mého života...:)

Žádné komentáře: