středa 22. června 2011

Foťák mi asi není souzený

... ach jo... tak jsem si ten můj foťáček šla dneska objednat s tím, že už by ho měli mít na skladě... ale bohužel ještě na skladě není a sám Nikon neví, kdy ho mít na skladě budou...:( takže prostě seho asi nedočkám...

... i když se na něj aspoň o to víc budu těšit...:)

... nejlepší byli ti dva pánové, kteří mi ten foťák obejdnávali...
první: Tak oni netuší, kdy ho budou mít na skladě... prý to může trvat týden, měsíc, ale třeba i půl roku...
já: Ale stejně mi ho objednejte, si na něj počkám.
první: a to jako vydržíte, jo? :-O
já: Tak byla jsem bez něj doteď... a to čekání mi za to stojí. Jinej prostě nechci.
druhej: A nechcete třeba jinej? (listuje v letáku a ukazuje na prťavej foťáček za 1500Kč) co tenhle? Ten je hezkej a víc jak 10x levnější...:D

... a v podobným duchu se se mnou bavili dál...:D
Mě fakt pobavili...:)

Takžeeee... držte mi palce, aby to netrvalo do září a nebo ještě dýl...:-O a abych se už mohla pyšnit tím, že jsem majitelkou tohohle krásnýho foťáčku ...:) děsně moc se na něj těším!

Žádné komentáře: