neděle 26. června 2011

Oblečení do divadla

Ve čtvrtek jsem měla razit se ségruškou do divadla do Mostu na Večer tříkrálový od Shakespeara a už jsem zase řešila to, co si vzít na sebe, aby to bylo pohodlný, ale zároveň vhodný do divadla... a zase jsem měla pocit, že v tý narvaný skříni prostě není vůbec nic vhodnýho...:(

 Nakonec jsem vytáhla úzkou společenskou šedou sukni, bílý roláček,  černý jemně proužkovaný sáčko, tmavě šedý punčochy a po velkým přemýšlení lodičky na jehlách... kdyby se mi nerozpadly moje oblíbený balerínky, tak bych asi vzala je...

Přemýšlela jsem, jestli jsem vůbec vhodně oblečená, ale když jsem přišla do divadla, s čistým svědomím jsem si oddychla... při pohledu na to, jak tam některé ženské mají plážové šaty a žabky, nebo krásné společenské šatičky a k tomu o 2 čísla větší lodičky na obřím podpatku a samozřejmě na nich neuměly chodit. Pánové měli někteří džíny a nebo staré košile po jejich prarodičích. Někteří přišli v plátěnkách a jako perlička na dortu byla slečna s krsnými šaty, ale měla k nim žabky asi po mladší sestře... v zadu jí koukala pata a vepředu prsty.. prostě super... :D

Někdy fakt ty lidi nechápu a bavím se při pohledu, co si všechno dokáží vzít vůbec na sebe, natož ješě do divadla...

Jinak představení bylo suproví... krásná komedie... a suprové výkony herců...:) Všem doporučuju to zkouknout...:)

Na fotky z představení se můžete mrknout tady.

Žádné komentáře: