úterý 28. června 2011

Všehochuť

... to počasí se snad zbláznilo... jednou je krásně a vedro a pak se vzbudím a venku je počasí jako na podzim... nemám to ráda... a hlavně netuším, jak se vždycky mám oblíknout...

Boty... to je jedna velká kapitola... miluju boty... v krámech bych nejradši všechny vykoupila... a hlavně teď ty krásný páskový sandálky, který mají všude... a balerínky a sportovnější lodičky na podpatcích... chtěla bych je všechny...! Ale... ano, je tu ale...:) mám poci, že mám abnormální nohu... moje číslo 41 - 42 je už tak dost málo sehnatelné... a navíc mám tu mojí ploutvičku úzkou, takže většina bot mi je široká... ale zase tak přemýšlím, že to je dobře, protože bych asi měla úchylku na boty... :) tak teď mám na kabelky a brašny a asi začínám ulítávat na slunečních brýlích...:)

Ale zpět k botičkám... dneska jsem jedny objevila v krámě a úplně jse se do nich zamilovala a světe div se, dokonce mi i byly...:-O Chápete to?
A tady fotka mých nových botiček... musíte si odmyslet ty moje špatně opálený nohy... ať žijou páskový sandálky...:)



Jak jsem zprovoznila můj starý foťáček, tak jsem dostala zase chuť fotit všechno možný... le jelikož venku byl zrovna slejvák jako blázen, fotila jsem to, co prostě bylo v pokoji... a na poslední fotce okna si všimněte (snad to bude vidět) obtisknu ptáka... si takhle ležím v posteli a najedou rána jako blázen... vytáhnu rolety a vidím, jak mám obtisnutýho ptáka na okně... to nějak nevychytal a plnou rychlostí naboural...:D bylo to děsně vtipný... a hlavně ty roztáhlý křídla a dokonce i zobák...:D no a v poslední fotce je odraz mě...:D

Jinak ještě vysvětlivky... ta síť plná nejrůznějších věcí... to je moje nástěnka, kam si dávám všechno, co mi něco, nebo někoho připomíná... takže různé pohledy, přáníčka, vstupenky, fotky, výstřižky... mám jí nad postelí a nikdy se jí nezbavím...:) je to prostě něco, co do mýho pokoje neodmyslitelně patří...:)
Další je fotka mé knihovničky, kde mám plno knížek, hlavně o upírech a čarodějích... a další krabice a truhličky...
Na další fotce je stojánek na moje šperky a další věci, co mě zdobí a který ráda nosím...:) a tygr, který má tykadla, které jsem dostala k narozeninám od ségrušky a sluneční brýle, které už nenosím... a tygr hlídá tiskárnu...:)
A na poslední ještě nepopsané fotce je pohled na stěnu, kterou mám nad postelí... 3 obrázky, které jsem sama kreslila a tatínek mi k nim udělal rámečky... a pak ještě pavučina snů...:)
No a o prázdninách asi dojde k pár změnám... budeme malovat můj a sestřin pokoj...:) a já kromě mé oblíbené barvy... té co už mám... modré budu mít v pokoji ještě sytě červenou a bílou... a ještě musím domyslet nějaký vychytávky...:) Se těším na vymýšlení...:)

A dnešní třetí fotka je... copak asi na ní bude? ... Jo, jsem na ní já... jsem nějak měla potřebu se zvěčnit... a pak jsem začala blbnout a vzniklo z toho pár docela ucházejících fotek... mě se prostě líbí...:)



Dneská mám nějak moc myšlenek a hlavně je plácám jednu přes druhou... ještě bych mohla psáto tom, jak bylo v práci, nebo tak... ale to se mi moc ani nechce...

Snad jen ještě jedna věc... Pobavil a zároveň potěšil, nebo nevím, jak bych měla popsat ten pocit... pobavil mě můj dlouholetý kamarád, když mi jednou mezi řečí řekl: "Kdybych si jednou měl s někým něco začít, tak bys to byla určitě ty... protože jsi mi nejblíž... teda pokd bys o to taky stála samozřejmě..." :D Tak mě to tak nějak docela i zahřálo u srdíčka...:) On je prostě... ON!!!

2 komentáře:

augustalolita řekl(a)...

lovely photos!! i adore those shoes <3

Tula řekl(a)...

Thank you very much...:)