pátek 8. července 2011

Dovolená - 3. část

Den třetí:

A zase pršelo... jak jinak... už jsme měli pocit, že nám celou dovču prostě jen bude pršet... ale pak to chvílema i vypadalo, že by se sluníčko chtělo prodrat mezi mraky, ale bez úspěchu... Jediné místo, které jsme měli vyhlídnuté a kde by se dalo ještě trochu schovat, tak byly Bozkovské dolomitové jeskyně :)

Při vstupu do jeskyní jsem dostala fosforovou samolepku, že můžu fotit a tak jsem se cítila jako bych byla něco víc...:D s taťkou jsme jako vždy chodili jako poslední a všechno si prohlíželi, chvílemi i zakázaně osahávali všechno možný, co šlo a já to hezky dokumentovala...:) prosě dejte mi do ruky foťák a máte ode mně klid... ;)


Jeskyně jsou moje tak trošku srdeční záležitost... baví mě prolézat a zkoumat a klidně bych se i plazila nějakou škvírou a byla od bláta a musela si dávat pozor, abych se někde nebouchla... ale tohle bylo až moc v klidu, až moc probourané pro snadný pohyb návštěvníků... škoda... ale zase tu je krásné jeskynní jezírko s průzračnou vodou... je to prostě zážitek... a ani mi tu nevadila ta zima...:)

... a jednu výhodu to mělo... když jste pak vylezli ven, připadalo vám, že i přes tu zimu, co byla, tak že je vám teplo...:)



Cestou zpátky jsme se zastavili v areálu Pěnčín, kde kde je kozí farma, výroba korálků, sýrárna a Kittelovo muzeum. A nebyla bych to já, kdybych si tam nekoupila korálky... a že jich bylo... asi 2,5 kg korálků a ještě nějakých dalších komponentů, takže teď mám z čeho tvořit a vyrábět, tak zase asi něco málo vytvořím... pak sem dám asi i fotky výtvorů...:) což mě napadá, že bych mohla sem dát i něco staršího... ještě uvidím...:)

No, každopádně jsme se ještě šli podívat do Kittelova muzea, kde bylo pár zajímavostí... a jelikož byla venku mlha, tak to bylo celé takové strašidelné...:) mělo to dobrou atmosféru...:)



... a pak už byl zase večer... uteklo to děsně rychle... jako všechny dny, kdy se cestuje...:)

2 komentáře:

ája řekl(a)...

o Kittelovi slyším poprvé - zní to dost zajímavě a zas jsem o něco chytřejší :o)

Tula řekl(a)...

Jo, já jsem o něm taky do tý doby neslyšela...:D Jsme našli letáček a fakt mě to zaujalo... i když jako jsem myslela, že tam bude víc takových těch čarodějnických věcí... ale bylo to zajímavý...:)