sobota 9. července 2011

Dovolená - 4. část

Ráno jsem se probudila a světe div se, venku svítilo sluníčko...:-O Už jsem ani nedoufala, že ho uvidím...:) A dnešní den jsme strávili v ZOO a v Botanické zahradě v Liberci...:) V téhle ZOO jsem byla před strašně dlouhou dobou jako malá... a musím říct, že je to jedna z nejhezčí ZOO, ve které jsem byla...:)

Krmení lachtanů byl krásný zážitek, jsou to krásná zvířata, jsou šikovná a taky pěkně vyčůraná... :) Pak mi bylo líto obrovského orangutána, který je už nemocný, tak se už ani moc nehýbal... za to další opice si oblíbila mamku a dělala na ní ksichty přes sklo...:)

A pak plyšový bílý tygři... jeden obrovský samec spal hned u skla a byl doopravdy jako z plyše... a pak se otočil na záda a spal dál...:)


Pak slon... ano, bohužel už jen jeden... protože mu jeho druhý společník nedávno umřel... :( Bylo mi ho moc líto, jak tam jen tak smutně sám chodil a pak si jen lehl doprostřed výběhu a nehnutě ležel...:(

A žirafy.. jsou to zvláštní zvířata, která zvláštně chodí a celkově se vtipně pohybují... a nejvtipnější je, když utíkají... jak máte pocit, že se jim každou chvíli zlomí krk... a pak když pijí, jak roztáhnou přední nohy...:) jsou prostě krásné...:)




Pak botanická zahrada... krásně upravené "skleníky" s nejrůznějšími rostlinami...:) a pak akvária s rybičkami, rostlinkami a rejnoky...:)




A jako poslední jsme si šli zajezdit na bobové dráze... a byl to mazéééc...:) bylo to fakt super, skvělá jízda a trošku adrenalinu nikdy neuškodí, ne...:) a jak se říká, tak zkusit se má všechno...:)

2 komentáře:

Jindra P. řekl(a)...

Úplně parádní fotky!

Tula řekl(a)...

Děkuju moc za pochvalu...:)