úterý 19. července 2011

Grilovačka u Míši

Hned po výletě do Karlových Varů jsme měli grilovačku u Míši na zahradě...:) Jára si nás hezky všechny vyzvedl doma a odvezl nás na zahrádky...:) k posádce, co byla v Karlových Varech, tak přibyli ještě Dan a Ivča...:)


Já jsem si opět hrála chvíli s foťákem...:) a hlavně jsem umírala smíchy při pohledu na to, jak Jára a Dan dováděli v bazénu...:-D jak se navzájem topili, dělali vlny a vycákali asi poloviny vody ven... jak dělali vír a pak se snažili chodit v protisměru a tak házeli neuvěřitelný tlamy...:D



A  hlavně se nám podařila neuvěřitelná věc... Dan si dal Frisco... brusinkový... ale dal si ho... kluk, kterej si snad nikdy v životě nedal alkohol, tak si dal Fisco... a dokonce mu to chutnalo...:D Jsme z toho měly s Míšou úplný Vánoce... a dokonce jsem to i zdokumentovala...:)


A jedno video... akorát mi prostě nefunguje zvuk...:(

Žádné komentáře: