úterý 19. července 2011

Zápis na vejšku a procházka po Pze

V pondělí 18. 7. 2011 jsem ve 4:50 (nesnáším takhle brzy vstávat) jela autobusem do Prahy, kde jsem samozřejmě hezky vytuhla...:) Pak pár stanic metrem, koupit horkou čokoládu v "Mekáči" a hurá na fakultu... Hned před školou jsem narazila na jednu "holčinu", která jde na úplně stejný obor, takže se hned šlo do tý auly líp...:)

Tak trošku sama sebe děsím tím, že do toho všeho jdu znovu a zase skoro na ten samý obor... ale zase si říkám, že bych mohla mít fóra a konečně to dát... už bych chtěla mít po škole... úspěšně...

A jsem na sebe celkově dost zvědavá, jak to všechno budu zvládat... jak mi půjde skloubit práci, školu, hasiče, Zastaveníčko... a taky bych trošku chtěla volna na všechny další koníčky a záliby, který mám ráda... a třeba mi konečně už dorazí ten foťák... tak bych chtěla fotit... a přemýšlela jsem, že bych se přihlásila na nějaký fotokurz... ještě uvidíme, jak to všechno bude...

No, zápis netrvl ani tak dlouho, jak jsem si myslela, že to bude trvat, tak jsme šli na Celetnou pro průkaz studenta a pak do "Mekáče" na obídek a pak Lenka musela domu a já se sluchátkama na uších a s foťákem v ruce jsem vyrazila na procházku po Václaváku a Staromáku a pak ještě kolem synagog... bylo to prima... Tak nějak se mi v Praze začíná líbit... :)








A nejvíc mě pobavili japonky, nebo vietnamky, které tam lítaly po Staromáku ve svatebních šatech se stahovacími sponkami na zádech a jejich šamstři je tam horlivě fotili... bylo to fakt komický...:) Už se vidím, jak tam jen tak lítám po náměstí a všichni na mě koukají... i když... kdyby k tomu byli stejně praštění lidi, tak bych do toho možná i šla... pro tu srandu... :) Hlásíte se někdo? :D

Cestu zpátky jsem taky prospala skrčená a zkroucená v autobuse na sedačce, protože jel ten s těmi nízkými sedačkami... a několikrát jsem se přistihla, že jsem s sebou pěkně cukla ve spaní, tak se museli lidi pobavit, jestli se na mě zrovna koukali...:)

4 komentáře:

ája řekl(a)...

po mě tu lidi koukají a nemusím ani šermovat nebo mít svatební šaty :P možná to byli svatebčané z Taiwanu - prý tam Praha letí jako destinace na svatby a líbánky ;)

Tula řekl(a)...

Když tohle bylo fakt divný... Ony jim ty šaty fakt ani neseděli a hlavně ti pánové fotili jen ty holčiny v těch šatech a nebo se s nima i fotili, ale ti pánové měli normálně civil, žádnej smoking... bylo to prostě zajímavý... ale jako proč by ne... je fakt, že v Pze vidíš plno divnejch věcí... a tam u tebe teď to musí být 100x divnější si myslím... ;) :D

Jindra P. řekl(a)...

Nádhera. Snad se také brzy vydám do Prahy fotit. Ale docela se tam sám bojím abych nezabloudil.

Tula řekl(a)...

Já mám pocit, že tam se ani nedá zabloudit... všude jsou ukazatele a hlavně kdyby náhodou, tak se zeptáš...:) v Pze je pořád co fotit... taky se těším, až si tam projdu ještě nějaká místa...:)