čtvrtek 21. července 2011

Můj notebook je nemocnej...:(

Nikdy bych nevěřila, jak velký citový pouto mám k mýmu notebooku.... až najednou dneska ráno ho zapnu, nějaká chybná hláška a ššup do nouzovýho režimu... a prostě žádnej antivir nejde spusti a je to prostě v háji... zálohovat rychle všechny data, na který si vzpomenu a zkoušt co se dá, ale na nic jsme s taťkou nepřišli..:(

Fakt je to hrozný... je t jak kdyby prostě někdo byl vážně nemocnej...:D Vím, že je to asi houpost, ale takhle to cítím... navíc jsem na noťasu mých rodičů a nemůžu si na nic zvyknout... jinej systém, všechno je jinde a nemám tu svoje soubory, písničky... nic... a hlavně je tu ta nejdebilnější klávesnice... člověk o toho mus bušit jak hlluchej do vrat.... grrrr.... ale aspoň mám přístup na net...

Už aby ten můj miláček by zase v pořádku... snad zítr jen přeinstalování a bude to v cajku... doufám... držte palce....

Žádné komentáře: