pátek 22. července 2011

Jen tak...

Sedím u notebooku mých rodičů, jsem zabalená v dece, protože je mi docel zima... koukám na Beze stopy a tak nějak přemýšlím, co bych měla, nebo neměla, nebo spíše mohla dělat... venku je docela zima a je tam prostě celkově ošklivo...:( takhle jsem si dooprvdy léto nepředstavovala... :(

Jediný, co mě ještě docela baví  hlavně co můžu dělat bez notebooku, tak jsou korálky... a asi je nafotím, abych je mohla dát sem na web... :) dneska jsem jeden z mých výrobků měla s maminou na nákupeh a ty korále se mi fakt líbí... :)

Zajímalo by mě, co tak všichni děláte, když je tak ošklivě a vy máte volno... nemáte nějakou radu? :)

6 komentářů:

ája řekl(a)...

tééda, já ti to volno závidím! mně teprve dneska skončilo zkouškové a mám dost, budu tak 3 dny spát v kuse :o) a tipy, co dělat? ty nemáš žádný resty, u kterých si vždycky říkáš, že to uděláš, až budeš mít čas? já jich mám kupu, stejně jako kupu filmů co MUSÍM vidět, knížky, co MUSÍM přečíst, a lidi, co jsem dlouho neviděla a MUSÍM se s nimi sejít :o) plus je plno míst, kde jsi ještě určitě nebyla a kam se dá jít, i když je hnusně... zámky, muzea, výstavy, koncerty, obchody... jééžiš, toho je! :o)

Tula řekl(a)...

Alí, právě že nemám... knížky už mám přečtený, filmy, co jsem chtěla vidět, tak koukám průběžně po nocích... už byla taková krize, že jsem si vygruntovala pokoj... a ty muzea a tak... to je sice hezký, ale samotnou mě to nebaví... a ty lidi... se všema jsem se užviděla, s kým jsem chtěla... já snad budu přijímat už i ty pozvánky na rande, jen abych nebyla doma...:D to jsem to dopracovala...:D jinak se v klídku vyspi... ;) co ti brání... chápu, jak musíš být vyflusaná...;) ale máš můj obdiv... ;)

Barbora řekl(a)...

Spím do jedenácti, peru, žehlím, uklízím, vařím si zásoby jídla, abych doplnila mrazák :-)
Nebo jezdíme do kina nebo nakupovat - M. nejoblíbenější obchod je makro :-))

Tula řekl(a)...

já chci taky jezdit do kina a nakupovat, ale já nemám s kým...:( a co ty Drážďany... Soňa by se prý přidala... musíme to naplánovat...:-P a ještě se musíme sejít na tu pizzu, tak si na mě a Lucku koukej udělat čas...:-P

Anonymní řekl(a)...

hele, nestěžuj si tady - já naplánovala vejlet a tys mi pak stejně dala košem:)))... jinak do Drážďan by Soňka klidně jela.
jo a Barčo - s Makro taky můžu!:)

Tula řekl(a)...

Sonííí, já vím... ale byla jsem fakt totálně kaput...:(

ale jako měly bychom něco podniknout...;)