středa 27. července 2011

Práce a zábava

V úterý jsem jela autobusem na Kateřinu, kam jsem přijela pomáhat rodičům s přestavbou obýváku a kuchyně... takže jsem podávala a držela a běhala, ale taky zatloukala, řezala, vrtala, zavrtávala, měřila a všechno možný... tak nějak mám ráda, když se něco předělává a plánuje, jak to celý bude vypadat...:) už se to ale pomalu začíná rýsovat, i když je tam pořád práce jako na kostele...:) 

Už máme vybrané i barvy a dlažbu a plovoučku a prostě úúúúplně všechno...:) už se těším, až budeme dělat už jen takový ty dodělávky a detaily... ale na to si ještě počkáme...:)

A tady je pár foteček, jak to u nás na baráku vypadá... samé sádrokartony, igelity a nářadí a všude prach... a vždycky jen večer zamést a přinést křesla a stůl k telce...:) a ráno znovu...:)

No a pak přišla i ta zábava... limča a pokec v hospůdce a taky moje milované focení... zase motýlci a včeličky... ale fotky až v dalším příspěvku...:)

Žádné komentáře: