neděle 20. května 2012

Bílá Opava

... dvakrát :D

A proč dvakrát? Protože jsme se ráno probudili a venku bylo desně zataženo a během chviličky začalo pršet. Tak jsme si tak s Léňou ležely v postýlce a napsaly jsme si vedle do pokoje, že bychom chtěly snídani do postele... a bylo nám odpovězeno, ať si napíšeme někomu jinému... :D Jak jinak taky...:) ale za pokus to stálo...

Za chvíli ale přišlo klepání na dveře... Jeff vstal a přišel pokecat a za chvíli za ním Pazďa a pak se k nám vlastně všichni postupně dotrousili... Takže se náš pokoj na chvíli stal klubovnou... Domlouvali jsme se, co se podnikne a když přestalo na chvíli pršet, tak Pazďa zavelel a vyrazili jsme na Bílou Opavu...:) Ale bohužel už cestou tam začalo poprchávat a pak se to změnilo na neuvěřitelnej slejvák... neudělala jsem ani jednu fotku, protože jsem prostě srab bála jsem se o svůj foťáček... :(

Když jsme dorazili do penzionu, mohla jsem ždímat bundu... takže jsme se převlíkli všichni do suchýho, dali jsme si česnečku od Danči a na chvíli jsme si schrupli...:) hned pak bylo venku už o trochu líp, tak jsme zase vyrazili na Bílou Opavu a tentokrát jsem si i pořádně zafotila...:) opět voda... a nic než voda... ale musím říct, že odtud se mi ty fotky líbily víc... :) a nebyla bych to já, kdybych se nenamočila... naštěstí to jen odnesla bota, když jsem si šla odklidit větvičku, tak mi ujela noha po kameni, no... jsem šikovná...:D

A tu jsou zase fotky:








Domu jsme se vrátili až někdy kolem 20 hod. a zase večer repete v klubovně...:) Prostě se pilo, jedlo, povídalo... a hlavně se prohlíželi fotky... a tam jsem právě zjistila, že bych měla začít se sebou něco dělat, protože když jsem koukala na něčí fotky, hlavně Martinovo a Pazďvo, tak jsem mohla smazat celou svojí kartu... :D

... ale co, učený z nebe nespadl...:)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty první dvě jsou moc fajn. Učíš se rychle, nejsi ty náhodou učitelka :) A za psaní dík, aspoň vím, jak tam bylo. Z předsedy jsem dostal jen "Dobrý" :) Ahoj, H.

Tula řekl(a)...

:) jééé, děkuju za komentář...:) a děkuju za pochvalu...:) na to, že jsem fotila vodu poprvý, tak to i docela jde, no...:) a od někoho jako ty ta pochvala potěší dvojnásob... :) a učitelka? Já? Néééé...:D

Barbora řekl(a)...

Moc krásný fotky! :-)

Anonymní řekl(a)...

Nic nemaž. Obzvlášť 4. fotka je moc povedená.


Ondra (escamilo)

Tula řekl(a)...

Děkuju za pochvalu...:)