neděle 20. května 2012

Vodopády a Křížová cesta

Ráno jsem se vzbudila strašně brzy... a jelikož jsme měli postele přímo naproti oknu, kde už hezky svítilo sluníčko... hned se líp vstává... i když mě se dobře vstávalo i tak.. protože mě čekal vlastně den plný focení a poznávání lidí...:)

Dostala jsem v autě novou funkci přepážky...:) vysvětlovat to ani nebudu, protože to by nevyznělo ani tak vtipně, jak to celý bylo...:) a vyrazili jsme směr vodopády... :) nepamatuju si ani jak se jmenovaly, protože to byl divnej název a každej ho hlavně říkal jinak...:)

A tam už jsme se rozešli a každej si fotil jak se mu chtělo a překáželi jsme si navzájem všichni a u toho sem tam něco prohodili...:) bylo to fajn...:) počasí bylo přímo ukázkové...

Vodopády byly moc hezký... krásný kaskády a já jsem se zase přiučila něčemu novému: jak dosáhnout toho, aby byla voda rozmázlá...:)

Miluju zvuk potoka... strašně mě to uklidňuje... dokázala bych u něj prostě jen tak sedět a poslouchat...

A tady už jsou fotky... když jsem ale viděla fotky ostatních, tak se mi je chtělo všechny smazat... ale jelikož jsou to moje první fotky vody, tak jsem si je stejně nechala... aby třeba byl vidět později pokrok...:)









Jelikož cesta k vodopádům byla pěkně hezky z prudkého kopce, takže nás ta samá cesta čekala nahoru... myslela jsem si, že cestou někde vyplivnu plíce... ale nebylo to tak strašný, i když můj obličej barvy rajčete se dlouho vracel k normální barvě...:)

Nahoře jsme si dali obídek - já jsem si dala bramborák s kuřecím masem a zeleninou - a pak nám jedna paní poradila, že v Rudě, což byl jen kousek, je hezká Křížová cesta... Tak jsme se sebrali a jeli tam... jak jinak...:)

Křížová cesta byla fakt moc hezká.. taková pohodová procházka... nahoře jsme jsme trávili dost dlouhou chvilku, kdy jsem měla možnost si půjčit různé objektivy a zkusit si s nimi něco cvaknout... a u každýho jsem si říkala: "Tak ten bych chtěla taky." nebo "Tak ten musím mít!" :D Prostě další věci, na které bych měla šetřit hned po stativu...:D

Samozřejmě jsme se fotili i navzájem, což já prostě nemám ráda... ráda fotím druhé, ale nerada jsem ta focená...:D proč bych si taky jinak pořizovala foťák, že...:)

A tady jsou fotečky z Křížové cesty:





Byli jsme tam až do večera...:) a večer jsme samozřejmě byli v klubovně a já jsem neodolala a dala jsem si zelenou a to jsem neměla dělat, protože pánové moc rádi dolévají...:D takže jsme byly s Lenkou lehce opilé... i když mě na rozdíl od Lenky nebylo špatně...ani druhý den...:D

Žádné komentáře: