pátek 18. května 2012

Karlova studánka

10. 5. (Čt) jsem hned po práci razila do Teplic vlakem, kde mě na nádraží nabral J. a vyrazili jsme směr Praděd...:) Čekala nás dlouhá cesta, ale autíčko bylo moooc pohodlné, tak mi to ani nijak nevadilo... když je pohodlí, dobrá hudba (mohla jsem si dělat DJ :)), fajn společnost, tak je to cestování i prima... Zjistila jsem, že si jízdu autem prostě užívám... baví mě pozorovat okolí a prostě to, jak kolem vás všechno mizí a objevují se další a další věci... miluju cestování...:)

Ubytování jsme měli v jednom penzionku U Seifertů v Karlově studánce. Ostatní (16 nás bylo dohromady) už tam byli... takže mě čekala tak nějak rychlá seznamovačka, hození si věcí na pokoj k Léně a už jsem zase letěla ven s foťákem na krku a půjčeným stativem od J. a už jsme si to štrádovali do města na noční focení. Pro mě premiéra se stativem...:) ze začátku jsem si říkala, že to mám prostě všechno děsně křivý a hlavně ani jsem nevěděla, jak bych co měla nastavit... ale pak jsem dostala pro mě moc cenné rady...:) takže jsem prostě jen zkoušela a byla to sranda... a poprvé se mi podařilo zachytit světla projíždějících aut... a prostě to byla strašná sranda... a celkově Karlova studánka je moc krásný městečko...:)

A tady jsou tedy 3 fotky z večerního focení z Karlovy studánky...:




Byla jsem nadšená z těch světel, jak tvoří ty hvězdičky a i z těch světel od auta, kdy všichni ostatní nadávali, že jim tam zrovna někdo jel...:) a už ten první den jsem si uvědomila, že vím, co potřebuju nutně koupit... stativ... :)

Žádné komentáře: